FİT SOĞUK ÇORBA


Selam,
diyette olduğum için çorba arayışına girdim:)  ınstagram da gezinirken,@berrince_fit_lezzetler de gördüğüm bu çorbayı denemek istedim ve çok beğendim sizlerle de paylaşmak istedim,ben soğuk versiyonunu yaptım siz isterseniz sıcak olarak servis edebilirsiniz  mutlaka not edin derim sevgiler..

MALZEMELER
  • 1 su bardağı yoğurt
  • 2,5 su bardağı su
  • 4 çorba kaşığı yulaf ezmesi
  • kuru nane
  • tuz
  • 1 çorba kaşığı zeytinyağ 
HAZIRLANIŞI
  1. yoğurt ve suyu tencereye alın ,çırpıcıyla karıştırın
  2. yulafı ekleyin ve sürekli karıştırarak kaynatın
  3. kaynadıktan sonra ocağı kısın ve 5-6 dk pişirin , ocaktan alın
  4. nane ve damak tadınıza göre tuz ekleyin
  5. çorba oda ısısına gelince buzdolabında soğutun
  6. servis ederken dilerseniz üstüne biraz zeytinyağ ekleyin (ben eklemedim)

Yorumlar