BROWNİ KURABİYE


Selam,
uzun zamandır denemek istediğim browni kurabiye bu güne kısmetmiş :) evet daha önce benzer çikolatalı kurabiyeler yapmıştım ama ,bu kurabiyeler çikolata sevenlerin bayılacağı bir lezzette oldu ,internete baktığımda üç aşağı beş yukarı tarifler aynı idi ben de Damy's KITCHEN sitesinin reçetesini uyguladım tarifin orjinali burada sevgiler.

MALZEMELER
  • 225 gr bitter çikolata
  • 4 çorba kaşığı tereyağ (57 gr)
  • 90 gr un (2/3 su bardağı)
  • 1 çay kaşığı kabartma tozu
  • 1 çay kaşığı vanilya (ben ekledim)
  • 1 çimdik tuz
  • 2 yumurta
  • 3/4 su bardağı esmer toz şeker


HAZIRLANIŞI
  1. çikolata ve tereyağı benmari usulü eritin
  2. yumurtaları ve şekeri mikserle güzelce çırpın, çikolatalı karışımı da ekleyip karıştırın
  3. son olarak unu, kabartma tozunu, vanilyayı ,tuzu ekleyin ve sadece karışana kadar çırpın çok fazla çırpmayın
  4. hamuru buzdolabında yarım saat bekletin
  5. süre sonunda hamuru buzdolabından alın ve yağlı kağıt serdiğiniz tepsiye kaşıkla aralıklı dizin
  6. 175 derecede ısıtılmış fırında 10 dk pişirin afiyet olsun

Yorumlar