2.12.2014

CUPTA KAHVELİ BAL KABAĞI

Bizim evde bal kabağına pek rağbet olmuyor ,oğlum sevmiyor eşim de diyabetli olduğu için tatlısını yiyemiyor bende oğlum belki yer diye bu kez cupta yaptım ama maalesef yine burun kıvırıyor
yani bu gördüğünüz nefis tatlı yine bana kaldı ben de bal kabağını seven biri olarak afiyetle yedim :) sonum ne olacak bilemiyorum :)
  • 2 su bardağı haşlanmış püre yapılmış bal kabağı
  • 1 su bardağı ceviz kırığı
  • yarım su bardağı pudra şekeri
  • 1 paket ufalanmış pötibör yada bebe bisküvisi
  • üstüne serpmek için Türk kahvesi (kahve sevmeyenler kakao serpebilir)
kahve hariç malzemeleri karıştırın, cup yada bardaklara pay edin
üstüne kahve serpin ve 4-5 saat buzdolabında soğutun

afiyet olsun..

NOT: ben evdeki malzemeleri kullandım sizler yaratıcılığınızı kullanarak başka malzemeler ilave edebilirsiniz, örneğin damla çikolata veya kremşanti ekleyebilirsiniz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlarınız için teşekkürler
yorum yapmak isteyen fakat Google hesabı olmayanlar, yorumlama biçiminde bulunan anonim seçeneğini kullanarak yorum yapabilirler