YALANCI PROFİTEROL


Selam,
bu nefis ve pratik tatlıyı denemeden geçmeyin
işte malzeme listemiz
  • 1 litre süt
  • 1 su bardağı un
  • 1 su bardağı toz şeker
  • 1 paket vanilya
  • 1 tatlı kaşığı margarin
  • 1 paket toz kremşanti
  • 1 paket cici bebe bisküvi
  • çikolata sos (hazır kullanabilirsiniz,1 paket sosu tarifine göre pişirip soğutun)
öncelikle sütü, unu, şekeri ve vanilyayı tencereye alın
sürekli karıştırarak koyu bir muhallebi pişirin, ocaktan almadan önce margarini ekleyip karıştırın
muhallebiyi bir karıştırma kabına aktarın ve mikserle çırpın
içine toz kremşantiyi ekleyin tekrar çırpıp karıştırın
bisküvileri ilave edin ve karıştırın
büyük boy bir kaba karışımı aktarıp düzeltin
oda sıcaklığına geldiğinde üstünü kapatarak buzdolabına kaldırın
(tavsiyem 1 gece bekletin)
çikolata sosu hazırlayıp, soğutun ve tatlının üstüne dökün
servis ederken üstünü fıstık,Hindistan cevizi vs ile süsleyin

(ben sosu hazırlayıp soğuttum ,dolapta sakladım ve servis aşamasında tatlının üstüne döktüm)
sosu benim hazırladığım tarifle yapmak isterseniz buradan bakabilirsiniz

afiyet olsun..

Yorumlar